updateeeeee


2010-04-17


Nej nu jävlar nu är det inte långt kvar till Cypern.. 22 dagar, liksom imorgon 21 dagar = 3 veckor = sjukt kort!!
Är bara trött på ALLT här hemma. Det är snuskigt lägligt att åka bort känner jag.. Eller okej, vissa saker har blivit galet spännande här i detta land, spännande och roligt... Många osäkerheter inför sommaren men det gillas.. Inget blir dåligt liksom:)
Sen är vädret så underbart också (visst olika från dag till dag).. Snön är ju helt borta nu och gräset är torrt och blommor blommar redan!
Har legat lågt med träningen, tappat suger tot.. Så har bara blivit långa promenader, fotbollsspelande (för mig själv eller med Gizmo haha) och en och en annan löprunda..
Humöret är svängit nu också så akta er.. Hyperglad ena stunden och bitterkärring andra.. Men för det mesta glad nu, jag är en glad person, älskar livet, wooh!! :D

Längtar till i veckan (hehehehe) och till nästa helg, tror jag.. :))
Hejdå alla fina och mindre fina människor!

Kommentarer
carolina westin

snygg bild!:)

2010-04-19





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0