onsdag kväll


2010-08-25

Igår så var jag stressad! Det kommer jag faktiskt ihåg. Hann med 14.56 tåget hem, SCORE, men så visade det sig att mamma hade stuckit sig på geting och tagit medicin så hon inte kunde komma och hämta hem mig. Så inte score! Tur som var så var min kusin i stan, så kom han och Jimmy och körde hem mig. Very nice brother from another hole!
Väl avsläppt hemma så började jag städa, plutten skulle ju kika förbi! Hann väl typ halvvägs tills telefonen ringer och han säger "bor du vid en fyrhjuling" hahahaha.. Anyway, han hittade hit efter en stund. Men såklart hade jag inte städat klart, så mamma fick göra det, thanks alot!
Tänker iaf inte nämna hur det gick på mitt Tekken spel. Vissa fick ju lite handikapp....

Och i morse vaknade jag upp bredvid en trött jävel som inte vaknade förens man kastade sig på! Sen åkte vi in till stationen, en annan började ju klockan åtta.. Medans andra började tio.
Tåget försenades på vägen. Var så fullt att man skulle kunna tro att det var ett av tågen till ett koncentrationsläger!! (Okej, det där kanske var lite lågt skämt. Men bra liknelse)
Satt vid bromsarna, det lät som om dom skulle gå sönder vilken sekund som helst. Eller som att dom redan var sönder och lokföraren förbrilt försökte bromsa ändå! Kände lite panik där ett tag, men tillslut stannade tåget mitt i ingenstans. Stod där i typ 10 minuter för att sen komma iväg igen. Sen stannade vi ytterligare fem minuter precis innan själva centralen! Jätte konstigt. Så vi kom försent, OFC.

Dagen för övrigt var bra! Blev riktigt taggad av Viktoria när hon pratade på hantverkslektionen.
Det första vi kommer hålla på med är läppar, sexigt va? ;) Och den 29 september ska vi på gymnasiemässan i örebro stå och lägga läpp-make på er som kommer förbi och tittar! Dock är det inte där jag ska vara.. Vi ska ha rocktema, samt en modevisning. Fem modeller är vi, jag är en av dem. Varje modell får en stylist! Självklart är Emmy min stylist. Hon ska sota, sminka och välja kläder. Sen kommer vi få håret stylat av frisör-ettorna. HUR GRYMT SOM HELST! :-)
Så nu vet ni vad ni ska göra den 29e september!


Kommentarer

var håller den här mässan hus då? :D

2010-08-25




hahaha det där med tågen är inge konstigt alls lisen, sådär håller dom jämt på så lika bra att du vänjer dig. vänta bara tills i vinter så ska du få se på konstiga tåg :Dhaha

2010-08-25




Anonym

ja han är verkligen en plutt för dig lisa haha

2010-08-26





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0