torsdag kväll


2010-08-19

"Oj, shit, nu spyr jag.. eller nej inte än, snart, NU" ..
Det var ungefär så mina tankar gick i början av träningen när vi körde lite idiotträning direkt efter tekniken.. Känns som att jag ska ut och springa en sväng varje dag nu mellan träningarna så jag får upp konditionen och slipper känna att jag vill spy varje gång vi kör sånt! Fast å andra sidan så var det en grym känsla, eller kanske inte så jävla grym. Men.. Äsch ni som förstår hur jag tänker, ni förstår. Ni andra får tycka att min hjärna har syrebrist!
Resten av träningen gick helt okej, för att vara första träningen. Och skorna som jag vägrade använda förra säsongen passade som handen i hansken. NAJS. Det var riktigt roligt och jag ser fram emot nästa träning.

Nu sitter jag här, fortfarande i mina blöta kläder! Blöta? Erhm.. Det regnade ju ett tag. Hehe. Känner faktiskt att jag borde ta mig ut på en liten "varva ner" promenad.. Så innan duschen får smaka svett så gör jag det! Mobilen är tankad med massa ny grym musik. Ni lär ju spana in min spotify lista: hands up!



Mitt i säsongen 2008.. eller 2009. Längtar redan till nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0