tisdag kväll


2010-08-31

Sirius – Fuck Up
David Gray – Forgetting
Jay Sean – Down - Candle Light Remix
You Me At Six – Always Attract
Daughtry – Life After You - Acoustic Version
Lifehouse – From Where You Are
Secondhand Serenade – Your Call
Taio Cruz – I'll Never Love Again
Nu har jag delat med mig av några favoriter i höstmörkret :-)
Skönare låtar får du faktiskt leta ett tag för att hitta! Perfekt om man vill ligga och mysa ner i om kvällen. Eller varför inte på promenaden bland alla fallna löv i skymningen när kylan smyger sig in under kläderna? Eller okej, ligger inte så många löv på marken än, men jag hoppas allihopa ramlar ner och dör fort som fan. Langa höst nu!
Låtarna kanske går i en halvdeppig melodi och texterna kanske inte är de muntraste. Men det är sånt här mina öron får höra om hösten! Förutom när det väntas utgång och fest eller träning såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0