Nyår - Stylingprojekt


2010-12-12

Håller på med finishen av vårt nyårs styling projekt. Det här ska föreställa ett inspirations kollage som vi använder oss av när vi visar kunden ungefär hur vi tänkt styla den personen. Just för att kunden ska veta och få en liten uppfattning om vad vi kommer jobba med för tema, färger m.m.

Just det här kollaget blev lite misslyckat då vissa saker som inte syndes i bild (när jag gjorde det) ploppade upp efter jag sparat. Som läppstiftet exempelvis. Men det kan jag leva med just nu, då det här bara är en skiss.

Jag hade min redovisning i fredags. Stylade jätte söta Felicia med inspiration av kollaget här nedan. Resultatsbilder kommer snart. Jag blev hur nöjd som helst! Hon blev jätte jätte jätte fin! :-)

Moodboard

Moodboard by findlisa

Kommentarer
Malin S.

Som moodboards! Det gör vi också i plugget.

2010-12-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0