steg för steg


2010-01-30

       


Hur rummet går i från att vara.. A total mess till ett beboligt kryp in. Och så, förstås det enda rätta, fika paus med bästisen Coca Cola Vanilla!

Bild 1: Talar väl för sig själv.. Har inte hänt mer än spackel och övermålning av fondtapeten!

Bild 2: Fondtapeten är på plats! Eller okej, inte hela, men alla förutom en våd.

Bild 3: M'mmm.. Coca Cola Vanilla makes my day!

Bild 4: Något som sattes upp denna dag. En mysig lampa med tre spots.

Bild 5: Ett kasst försök av fotograferingen av min nya taklampa, haha. Även den är "tre-spotig" och går att rikta på fina fondväggen som glänser så fiiint.


Och jag ska väl inte ta på mig creden för allt detta jobb.. Det är pappa som fixat det mesta.. Haha. Men måste stolt säga att det är jag som lekt inredningsarkitekt och att slutresultatet kommer bli grymt (tack vare mitt kreativa jag och min pappas arbetskraft). I will update with more pics tomorrow, or the day after, or the day after that day.. heh.

Nu ska jag, efter en dag på jobbet, hoppa ner i Malins sköna säng. Just fasen, har glömt att tacka dig för att du ofrivilligt lånar ut ditt rum till stökiga mig medans vi gör om i mitt rum! Tack! Hehehe.
Ska upp med tuppen klockan 07.20 i morgon bitti för att klara av ännu en dag på jobbet. Inte så lätt när man blir kallad "Korv Lisa" av någon okänd anledning... Det är inte lätt att vara liten :-(


PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0