va.. var. varför. varför?!


2010-01-27

För tionde gången gör jag ett nytt försök... Och för tjugonde gången utnämner jag mig själv som världens sämsta bloggare/bloggerska..
(Komiskt att bloggare blivit maskulint och bloggerska feminint.. Jag menar, bloggare? Blogg? Det var inte så länge sedan det ordet dök upp. Tror jag.. Onödigt tänk i alla fall)

Ja nej, nu ska jag verkligen anstränga mig till 100 för att få en fullt fungerade, uppdaterad, snygg, blogg! Eller okej, vi skippar det där med snyggt.. Jag är kass på webbdesign och allt vad det innebär. Men eftersom jag just nu nästan har all tid i världen att skriva en trudelutt varje dag så tänker jag klubba det!

Kan tänka mig att det är många som inte fattar vad jag håller på med och varför jag gör det jag gör och hur jag orkar...
Så nu tänkte jag räta ut alla fula frågetecken ni sitter och suger på!
• Jag hoppade av Hotell och Restaurang linjen på Ullvigymnasiet i November
• Har jobbat på Restaurang Herrfallet och Café Big In sedan dess
• Ville hoppa på HR igen efter jag insåg mitt korkade beslut (vadå, jag hade tre terminer kvar innan studenten?)
• Fick inte komma tillbaka, men upptäckte samtidigt Plusgymnasiets utbildning i Örebro som jag ska söka nu till hösten (Stylist)

• Jag slutade spela fotboll i somras... Mitt livs största misstag. Men ska nu förhoppningsvis börja igen!!! :-)
• Har införskaffat ett gymkort på Nautilus i Arboga!! Har inte används så fruktansvärt mycket hittills, men det är på god väg att bli mitt favoritkort att dra upp ur plånboken ;)
• Ska även börja spela innebandy (På kul) på fredagskvällar, hahaha! Ska bli intressant

PEACE OUT BROTHERS 'N SISTERS!

Kommentarer

men titta på fan bloggar du än ditt lilla ludd :]

2010-01-28





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0