46 kalla dagar kvar


2010-03-24


Tummen upp upp upp för många saker här i livet nu!
Igår hade jag och Issa världens mysigaste kväll på badet! Eller ja, först gymmade vi och det var väl inte överdrivet mysigt... Men efteråt så solade vi, sen gick in och gymmade lite till. Efter det så bubblade vi och bastade och hade lite girlsnight och planering och prat. Hoppas på att få med henne på en favorit i repris ikväll! ;)

Idag är det 46 dagar kvar till Cypern!! Tiden går för jävla fort nu tycker jag.. Men det är bra, det är bra. Dock blev jag lite förvirrad då jag nyss fick ett mail om att de tagit emot min intresseanmälan och att jag skulle betala in anmälningsavgiften för att säkra min plats. Vadå betala in anmälningsavgiften?! Det gjorde jag för fan för över en månad sedan! Väntar på besked om de tagit emot min tidigare betalning eller inte.. Om de inte har så är jag rätt körd! Då blir det några veckors semestrande där nere ist för utbildning, tråkigt nog.

Nu ska jag snart ut och gå en långprommis med Gizmo, efter det ner med muffins till farmor och farfar för att sedan ut och löööööpa en vända.. Har så grym musik på mobilen nu så jag blir helt till mig.. Vill bara kuta runt som en galning! Haha. Ikväll hoppas jag på att få skjuts ner till gymmet.. Annars går jag ner, även fast det är 1,5 mil typ.. Jag SKA ner.

Nej nu ska jag ut med hunden som svansar runt mig som en idiot. Puss och hej på er!

Kommentarer
Sandra Marinoni

skitsöt bild :D

2010-03-30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0