gråhimmel


2010-03-11

godmorgon världen!

Det har blivit en vana att aldrig dra ner persiennen eller gardinen på kvällen.. varför? Jo det är så spännande att vakna upp och se vilket väder det är. Jag menar är det sol och klarblå himmel så flyger man ju upp, men är det däremot grått och molnigt så kan man få ligga kvar ett tag till. Och idag får jag ligga kvar ett tag till.. Tyvärr.
Det mina ögon skådar är en jämngrå smet över hela himmlen och ett grått träd med massa fula gråa fåglar som piper. Muhh. Det gillas inte. Men jag är nog rätt glad för det, för jag har satans träningsvärk i magen, det är grymt!
Ja jag är fan glad ändå, jag är pigg, jag mår bra, jag är träningssugen.. Vad mer kan man begära?

Igår vaknade jag upp till klarblå himmel och sol. Flög upp ur sängen och kastade på mig kläder och sprang ut med hunden! Mysigt. Blev inte nån jätte lång prommis, men det gör inget. Skönt att börja dagen på det sättet anyway. :-) Sen hem och in och lägga ner min kropp och själ på att göra den perfekta havregrynsgröten, haha, den blev OK.
Efter det så bakade jag muffins åt min söta familj. Tycker dom behöver äta lite sånt.. Hehe. Sen fixade jag lite hit och dit med grejer innan jag skulle äta och åka ner till gymmet med morfar. MEN den rackarn kom tidigare än avtalat så jag hann inte äta.. Fick ta med mig banan i bilen istället!
I bilen ringde The Studio mig och frågade om jag ville komma, and hell yeah i wanna. Ska bara hitta några som vill följa med dit till Västerås på fredag 16.30!
Och gymmet.. Det gick grymt. Höll ut på löpbandet i 45min och crosstrainern lika länge.. Sen lite styrke. Efter det gick jag och solade, bubblade. GRYMT. Sen hem och slöa lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0