night out


2010-03-07

ho hoh oh hooooo... where ever you areeeeeeeeeeeee... blabla med lazee sitter jag och Emmy och sjunger till. Grym allsång! Dock håller vid det på en låg nivå eftersom grannarna här kan vara ganska griniga, hihiii.

Nu sitter vi hos snälla Jesper, utan Jesper med sällskap, och lyssnar på lite musik och tv... Någon som är svin coool pratar på tv, det gillar vi!!! Oj oj , drop it low girl... Heheh. Trevligt.

Hur som.. Kvällen ikväll.. Börjades i hemmet ute på landet, hemma hos mig, efter jobbet. Fort som fan in i duschen (samtidigt som syster sminkade sig osv.) sen fixa iordning sig.. Blev "tight as hell" outfit denna helg as well.. fiiiiint. heheh.
Efter det åkte jag hem till Toppe med Emmy där vi förfestade och hade det grymt trevligt, tack människor! Spel, Chinchillas, musik mm. bjöd kvällen på, haha :-)

Nu sitter jag hos Jesper, som jag kanske sagt tidigare? När de andra drog ut på krogen gick vi till Mickis som hade fest. Efter det fick vi nyckel till Jesper.. Tack. Och det är där vi hänger nu. Grymt bra, massa prat osv. Har t.o.m diskar och sorterat flaskor och burkar som tacken, wohoooo.. Skönt att slippa imorgon liksom!! :-)
Jag själv ska jobba klockan tio imorgon, längtar fasen redan till Veronica! Hon är så jäkla go, önskar att varje dag kunde vara som de jag spenderar med henne! Puh. Puss på dig gumman! ♥

Imorgon betalas (måndag) biljetterna till Ayia Napa.. KÄNNS BÄST. Tack Eleni som taggade mig.. Ha ha. Visst ville jag det här för ett halvår sedan, men vågade nog inte riktigt då... Nu är jag redoooo.



God natt sweeeeeeties!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0