ouff aj ohh.


2010-03-05

...min stackars rygg har tagit stryk denna dag! Känner mig som en 70 taggare med tragiska ryggproblem. Och HÄR slutar mitt klagande.. Finns ju folk som har det grymt mycket värre! Typ Jesper (ägnar en tanke åt dig, varsågod).

Dagen idag gick segt och inte segt. Det var mycket folk redan från öppning, men sedan runt fem-sex började det tunna ut.. som vanligt. Slutade med att Veronica och jag satt på en varsin stol och läste Aftonbladet och Expressen med Coca Cola Zero som sällskap ;-) Dock blev det inte någon riktig rast eftersom det kom kunde som ville ha både korv, kaffe, kaka, mat.. emellanåt. Så det blev spring hit och dit ändå.

Nu är jag hemma och det känns som lördag, MEN icke sa nicke, det är det inte! Skönt, tror jag.. Eller ja, vill ha måndag så jag kan köra igång med min stenhårda diet inför beach -10!

På tal om beach -10 och stenhård diet.. Den måste vara hard as fucking stones denna gång eftersom beach -10 kommer lite tidigare än planerat för min del. Den börjar redan den 14 maj, i Ayia Napa!!!! Gosh, det är inte långt kvar... 69 dagar närmare bestämt! Tack Eleni för att du är en sån bra "count-downer" ;-)
Blir att spendera varenda liten ledig stund på gymmet, och inte några onyttigheter, absolut inte. I och för sig brukar jag inte vara någon hejare på onyttigt ändå så det är nog ganska lugnt.. Men, hårt hårt hårt. Man måste ju kämpa för att nå sina mål! Ska dock försöka ha realistiska mål denna gång så jag slipper bli besviken, haha!
Ska nog köpa en ny, dyr, snygg bikini så jag har något att se fram emot.. Jag menar, hur grymt är det inte att ta på sig något snyggt (dyrt är också bra, då kämpar man hårdare haha :-) och sedan känna sig heeeeeet i det? Underbar känsla.

Bla bla nog pratat om sånt.. Nu till morgondagen som spenderas i Köping, på jobbet från 09-17 tyyyyyyp. Sedan till andra jobbet och plocka ihop mina saker och göra ett rejält avsked!! Skönt.

Nu är jag feting geting trött, antagligen därför jag slänger in såna dära fula rim, så jag slänger mig i soffan och blir lite tröttare tänkte jag!
God natt på er homies där ute i mörkret!

Kommentarer

Men skiiiiitttt, asså nu måste jag också ligga i. Det här funkar ju inte. Ska jag som ser ut som en knubbsäl ligga brevid dig ? :O

2010-03-08





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0