ZzZzzzZZzz


2010-03-25


Har klassat mig själv som sjukling idag. Vad gör en sjukling om inte ligger i sängen/soffan hela dagen och tittar på film m.m?
Nej precis.. Jag har inte ens varit utanför dörren. Knappt rest mig upp då den brutala huvudvärken känns livshotande, i alla fall när jag lyfter huvudet ifrån kudden. På tal om brutalt.. Jag mår illa också, satan i gatan, nu är det inte långt kvar tills hinken får stå next-to min säng.
Hur som helst så vill jag berätta att jag har tittat på Shutters Island idag (trailern). Den var inte alls bra. Det kändes som att jag hade kastat 2 timmar och 12 minuter åt skogen. Kunde ju ha sett en mycket bättre film eller till och med fått lite skönhetssömn de två timmarna! Rekommenderar filmen för de som tycker om dåliga och dryga slut. Oväntat, MEN ack så tråkigt.

Nu har jag lagt in fem stycken nya skräckfilmer på USBt så jag har att underhålla mig själv denna kväll.
Hoppas jag kryar på mig, jag vet att ni också vill att jag ska må bättre. Så jag tackar i förebyggande syfte, om det går? Haha.

FÖRESTEN, har ni andra grymma filmtips så let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0