måndag morgon


2010-11-22

Har inte kunnat lägga upp några bilder, men nu fungerar det igen! Relativt bra i alla fall, dock har jag problem med att få fram de senaste bilderna som jag tagit.. Jätte skumt.
Men här kommer bilder tillhörande 120 paletten samt primer inlägget.

Här har jag sminkat mitt vänstra öga med bara ögonskuggor från paletten och mitt högra öga med ögonskuggor från paletten också MEN med Make Up Stores High Tech Lighter! Se skillnaden på bilderna.


Vänster öga - Utan high tech lighter   Höger öga - High tech lighter


Vänster öga - Utan high tech lighter  Höger öga - High tech lighter


Vänster öga - Utan high tech lighter  Höger öga - High tech lighter


Vänster öga - Utan high tech lighter  Höger öga - High tech lighter

 

Nu har ni fått sett skillnaden på att använda high tech lighter (primer) och inte göra det när man sminkar sig. Och jag kan berätta att det är många fler fördelar med att grunda med primer.
Färgerna blir starkare, ögonskuggan sitter bättre, lättare att fästa ögonskuggan samt så sparar du otroligt mycket skugga på att använda primer. Du behöver inte använda halva skuggan för att få färg på ögonlocket! Kanon bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0