onsdag kväll 3


2010-11-03

Eftersom vi kom hem så sent idag så blev det ingen "steg för steg" guid till hur man gör ett sår/skada.
Men ni kan få avnjuta en "före" bild, och några "efter" bilder!
Måste dock påpeka att det här var första gången jag testade att göra sår! Så förvänta er inget stort mega, effektfullt, perfekt köttsår. Jag övar fortfarande ;-)


Före - istället för latex använder jag ett vanligt limstift!


Efter 1 - Öppet köttsår från kind till näsa, med lite blåmärken runt om!



Efter 2 - Gjorde ett mindre köttsår på handen



Efter 3 - Såg så mesigt ut, så jag gjorde en spricka i läppen och hakan.
Hahaha, tur att man kan bjuda på sig själv.. :-D



KÖTTIGT


KÖTTIGT


 


 

Kommer garanterat göra köttsår varje dag tills det där gele blodet är slut!
Håll utkik, kommer en "steg för steg" inom kort.

Kommentarer
chuck

FAN VAAAA BRA DU ÄR, STUMPAN :) LOVE IT!

2010-11-03




Haha, tack, Chuck? :-)

2010-11-03




Snygggt gjort!!

2010-11-04




sannabanan!

sjukt vad duktig du är lisa!! :D

2010-11-04




Patrik Appelquist

Haha jag gillar dina köttiga sår. Mkt verklighetstroget. Inte så konstigt med tanke på vad du pluggar.



Vi hade behövt dig när jag jobbade inom försvarsmakten på olika övningar då vi "fejkar" skador för att få till en så realistisk scen som möjligt.



Simma lugnt,



//Patrik Appelquist

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.Gatubarn.nu

2010-11-12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0