måndag kväll 2


2010-10-11


coolt att va tjej och stå och spänna sig framför spegeln
tog den här efter min senaste träning... NOT.
året är 2007 och jag hette Lisa Träningsnarkoman Stenström.


Vad vill jag säga med den här bilden? Hmmm.. Ingenting direkt. Jag vill snarare motivera mig själv till att ta tag i mitt liv, minska på alkoholen och öka på träningen och träna som jag gjorde förut. Klara kosten också!
Menar väl inte att jag vill se ut såhär, men lite mer muskler än vad jag har idag skulle absolut inte skada någonstans. Det är helt klart värt ett försök. Jag menar, såg nästan likadan ut 2008. Och det var bara två år sen. SKÄRPNING, eller något sånt.. Haha :-)
Steg nr1 kanske är att sluta förtära min älsklingsdryck "varm oboy" nu i höst. Men va fan, det är det absolut bästa när man är frusen och trött. Nja, kan nog inte offra den nu. Får skära ner på resten istället! Bara för det ska jag göra en mugg nu, det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0