måndag kväll


2010-10-11

Igår åkte jag till Carolina vid elva. Och kom precis hem, nu, nyss, idag, från henne!
32 grymma timmar har spenderats med min kvinna! Och vad har vi gjort under dessa timmar? Vi har varit ute och gått, typ tre gånger! Hurtiga? Ja, för ovanlighetens skull, haha. Bingolotto och massa mys igår kväll. Sen har vi.. Eller nja, Jonas och Carolina lagat mat. Finmiddag, verkligen. Bra gjort min andrafamilj! :-) Tycker om dig väldigt mycket Carolina! Okej, du är också ganska bra Jonas. Tack för att ni tar hand om mig som eran lilla extra Douglas! HAHA.


i natt när vi var ute med douglas en snabbis så var det FROST!
underbart, det glittrade himlans fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0