tisdag kväll


2010-10-19

God kväll, god natt, god sömn.

Snart ska jag lägga mig då jag är dyng-trött och bara vill sova tills jorden går under = väldigt långt framåt. Som i morse, då jag höll på att avlida när klockan ringde 05.40. Snoozarn fick gå på och jag somnade om och sov fram till 06.20 då pappa kom in. Inte bra inte bra inte bra. Fick skippa frukosten, men vad gör det när man får sova längre?
Sen mitt i natten, runt 03-04, så ringer min telefon, bara sådär? Förstod inte först att det var min telefon som ringde, men när den väl hade slutat ringa så fick jag se att det faktiskt var den.
Det var lille Anton som på nå vis hade kommit åt ring-knappen när han sov? Tack för den, will remember that!


Idag i skolan hade vi Projekt och företagande prov. Och det gick hrmmhh.. Sådär! Satt kvar till sist och hade inte skrivit klart hela provet då hon sa att jag var tvungen att lämna in det.. Med fetaste SUCKEN så började jag packa ihop mina saker. Plötsligt hör jag henne säga "men det här är ju minst ett VG, du behöver inte vara orolig". Damn vad hon gjorde min dag med de där orden!

Sista lektionen för dagen var idrott med Gabriella. Vi hade bodycombat! Så otroligt grym träningsform, kolla in videon. Skulle verkligen uppskatta något liknande i Arboga. Annars får jag väl ta och börja i Örebro när jag tagit körkort.
Hur som helst så innehöll vårat pass kondition, styrka och lite kampsportsinspirerande övninger. Felicia och jag körde slut på oss själva, har nog inte varit så orsäch på väldigt länge ;-) Men det är så det ska va, svettigt och äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0