måndag morgon


2010-09-06

God jävla morgon!

Somnade runt fyra i natt... Varför? Därför! Hade lite pratstund med Bella och Jimmie och så bara rann tiden iväg. Det konstiga är att när mamma väckte mig vid nio, så var jag inte trött alls.
Nu sitter jag vid bordet och har ätit/äter frukost. Och hör upp, ät inte ägg nå mer.. Jag har alltid tyckt att det är gott om man pillar bort ägggulan och saltar massa på äggvitan och äter. Mh, idag när jag skulle äta min äggvita luktade det sperma och smakade som kondom luktar. Gissa om jag aldrig mer (eller åtminstone på väldigt länge) inte kommer att äta ägg? FY.
Istället fick jag tina hallon och äta det med mjölk, det kanske låter gottttt! (Det var gott). För övrigt så var det hemodlade hallon.
Igår spelade jag fotbollsmatch, precis som jag gjorde i fredags. I fredags spelade vi mot Forsby, 2-2- Igår spelade vi mot Franke, 2-1 (förlust, lite orättvis).
Idag är jag ledig, som vanligt... Ska ner och polisamnäla att mitt tågkort är stulet, att mobilen är stulen osv. Sen ska jag in och boka körlektioner, halka, riskettan osv osv, ALLT sånt där inför teorin och uppkörningen. Vill ha det där irriterande kortet NU. Efter det ska vi till Köping och hämta mina kläder och mitt smink hos Carolina, sen till The Phone house för att fixa ny mobil till mig. Och SEN träna! Lång dag.
Sen slog det mig också att jag kanske har en muntlig självpresentation att göra i morgon på Estetiska verksamheten. Vet inte alls vad jag ska säga. Dock är jag ju rätt bra på att babbla på om mig själv. Den skulle ju ändå bara vara mellan 1-2 minuter lång. Så får försöka hålla mig inom den tidsbegränsningen.
Nu ska jag duscha, puffhh. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0