tisdag dag


2010-09-14

Idag hade vi frilufsdag med stylist klasserna!
Vad innebar det? Mjo, vi tog buss ut till Barkaskogen (tror jag det heter), sedan mullade runt i skogen ett tag tills vi kom fram till action-platsen. Där fick vi göra upp eld, laga wook, och.. tjaa.. göra vaxljus!
Sen var våran skoldag slut, haha, lite kort kanske.. Men jag klagar inte, det var mysigt.
Är en skogsmänniska tror jag... I alla fall på hösten, det är awesome att bara få mulla runt med någon kompis i skogen och leka lite.

Jag upptäckte nyss att jag hade lite bilder i från stylistlektionen då vi la vardags-makeup!
Så här kommer en före och efter bild på Felicia när Lena (våran lärare) hade lagt make!
Dock är Felicia så himla söt både med som utan :-)


FÖRE


EFTER

Kommentarer

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0