DROPPING THE BOMB


2011-12-08

KABOOOOOM...

Berättade ju för någon vecka sedan att jag hade a lot going on just nu, vilket jag också har = lite tid för bloggande.. Men ska försöka hålla upp takten här ändå. Hur som helst så tänkte jag att jag skulle släppa the f*cking bomb right NOW!

Jag jobbar just nu för både Make Up Store och Bikbok och nu är det så att vi har anordnat ett litet samarbete, och det är en stoooor visning på nattklubben Ritz den 21a december! Yeah, that's right, 21a december vill jag se alla er där ute på golvet med händerna i luften under visningen ;-)

Vi har ett jul- och nyårstema över hela visningen, där vi kommer visa många olika typer av looker gällande kläder, hår och smink - vilket jag sitter och pusslar med nu. Karin (Make Up Store chefen) och jag var över till Bikbok idag för att kolla ut lite outfits till modellerna, vill nästan kissa på mig just för att jag är så "upphetsad" angående visningen. GAL1 är bara förnamnet!

Som sagt, Ritz Nattklubb den 21a december! Dit och dansa, drick goda drinkar och ha kul i väntan på att visningen startar (ca 00.00).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0