Svar på kommentarer!


2011-01-10

"lisa: hej as fin blogg!!! jag ska snart utomlands, och när man är i lite värme länder så kladdar sig sminket... vilket smink ska jag använda???"
Svar: Tack så himla mycket! :-) Åh, vad avundsjuk jag blev nu.. Vad roligt för dig!
Det du ska tänka på när du använder smink utomlands, är att inte använda så feta produkter, exempelvis mineralfoundation och mineralconcealer. Samt vattenfast smink såsom vattenfast mascara och eyeliner!


Dock förstår jag om det känns lite sådär att köpa massa nytt smink inför en utlandsresa, speciellt mineralsmink och vattenfast. Men jag har ett tips på billiga produkter som är riktigt bra!
Hört talas om ELF (Eyes lips face)? De har en webstore med massvis av olika produkter som jag varmt kan rekommendera. Jag har själv deras mineralfoundation och mineralconcealer hemma nu! Sen kan jag även berätta att deras vattenfasta eyeliner är otroligt bra! Den är otroligt billig också, 19kr! Klicka här.
De har ett startkit med mineralfoundation, concealer och rouge. Till det får man en liten väska och två borstar - en till foundation och en till rouge. Det finns fem olika nyanser på kitten. Allt det för endast 183kr! Klicka här så kommer du direkt till det!

Frakten kostar ca 40kr till Sverige, vilket är otroligt billigt!
Det tar ungefär 5 arbetsdagar för dig att få paketet. Jag har beställt där ifrån många gånger och ibland har det tagit 3 dagar, ibland 5 dagar och ibland 7 dagar. OBS - arbetsdagar.

Såhär ser mineralkittet ut!
Ha en bra utlandsresa! :-)

Kommentarer
Anonym

är detta täckande? eller är I.d´s mer täckande?

2011-01-13




Anonym

blir man glansig av den?

2011-01-13





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0