Easy pink stones


2011-09-02

I tisdags hade vi hantverkslektion i naglar. Vi repeterade lite från i våras, manikyr!
Tråkigt nog är naglar inte ett av mina favoritämnen, men jag vet också varför jag känner så.
Det är nämligen så att jag är urusel på att lacka, har ALLTID varit. Har blivit bättre och bättre att lacka på mig själv nu på senaste tiden, men på andra... God helt me! Darrar, målar utanför, har inte tillräckligt tålamod. Ja, finns många saker som jag inte är bra på där. Men jag vill verkligen bli bättre, så jag kämpar på! Och med världens bästa och grymmaste lärare, så tror jag att jag ska kunna utvecklas.

 

Här nedan ser ni resultatet av tisdagens lektion, med söta Felicia som offer!

 


Fick inte några kanonbilder, men här ser ni lite åtminstone.


Kommentarer

Hej gumman! kör ni med ett märke som heter Emite? Skulle vilja köpa såna tomma paletter som det märket har. De verkar ju superbra! Om ni kör med det, kan jag beställa genom er skola på nåt sätt??

2011-09-02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0