i make it rain on them hoes


2009-02-05

MAKE IT RAIN (remix) - Fat Joe, Rick Ross, Lil' Wayne, R. Kelly, Baby, T.I., Ace Mac





Jag är nog "all the hoes" i låten.. Och sångaren får vara Gud istället för alla niggaahs. För det har verkligen regnat på mig idag!! Regnet innehöll massa otur och oflyt. YOU ONLY HATE ME CAUSE' I'M BLACK (white). Haha, en famous replik ifrån en ful jävla kortfilm jag ställde upp på att spela med i. Karaktären jag spelade var utlänningen Benji som hade en ful mjuk hatt, inge hår, ihopväxta ögonbryn och muscha. Kläderna.. JÄVLAR vad malig jag var. Stor munkjacka och häng till knäna typ. Sen hade Benji ett jävla baseballträ som han gick omkring med. Bröt på.. ? ja, frågan är vilket språk han bröt på. Men en dålig invandrar imitation, hahaha. Vågar inte länka den här, den är så otroligt pinsam!

Jag kommer alltid av mig när jag ska börja skriva om någonting. Nu var det inte Benji jag skulle skriva om, utan min dag med fett oflyt. Som jag skrev i tidigare inlägg hade vi sovmorgon till tio i morse. Jätte skönt! MEN, kanske skulle gått upp tidigare? Gick upp åtta, skulle åka kvart över nio, och jag inbillade mig att jag hade drygt tre timmar på mig, så jag segade på. Mamma, som inte kör rally, skjutsade iväg mig till skolan och vi hann (tack vare mammas flyt vid alla trafikljus).
Sedan var det ju självklart halt utanför skolan den första dagen jag hade bestämt mig för att ha på mig stövletter med klack... Och visst halkade jag utanför ett klassrum, då många också såg mig! PINSAMT. Snabbt skyndade jag in till lektionen som gick hyfsat bra. En timma senare hade vi lunch, det var jätte äckligt, så jag och Emmy åt apelsinklyftor och drack vatten istället.
Efter lunchen var det dags för matteprov och jag var hur taggad som helst! Det gick hur bra som helst, fram till fråga nio.. Efter det gick det rätt åt helvetet. Till och med min mattelärare sa att jag var dålig! Visst hade hon glimten i ögat, men hon hade ju rätt i att jag gör mycket bättre ifrån mig på lektionerna. Efter jag gett upp och lämnat in provet med en tår rinnandes ner för kinden (  ;''(  ) och gråten i halsen, sa hon full i skratt att hon hade varit lite elak emot mig och gett mig teknikarnas matteprov (HAHA,  DEN JÄVELN!!). Vi disskuterade lite betyg och då kläckte hon ur sig att det inte spelade så jätte stor roll med proven, om jag fortsätter jobba på som jag gör nu, och att jag redan låg och vägde emellan vg-mvg. Kändes rätt skönt eftersom jag alltid failar på matteprov.
Nästa lektion var datakunskap, som jag kom ca 30 minuter försent till. Vår lärare, som är ganska full i fan och har en rätt elak humor, gav mig häftet och visade uppgiften vi skulle göra denna lektion. Skärrad som jag var efter det misslyckade provet satte jag igång med uppgiften. Jag fattade verkligen inte HUR man skulle göra det där i Word. Då bad jag om hjälp, och vi dividerade om hur man skulle göra.. Då säger hon "MEN, fan va dum du är, så gör man inte!! Vad har hänt med dig?", hahaha. Efteråt är det rätt roligt, men då kände jag verkligen hur självförtroendet grävde ett hål i den bottnen den redan var nere på. Fan vad jag kände mig kass! Men, hon förstod att jag var lite deprimerad efter det failade matteprovet som jag hojtade till om när jag kom in genom dörren när jag kom till lektionen. Så hon hjälpte mig med resten och vóila, jag var klar och fick gå!
Mamma hämtade mig utanför skolan och jag halkade INTE! Thank god.. Humöret hade svängt tvärt uppåt, men då visste jag dock inte att en otrevlig liten överraskning väntade på mitt rum hemma i Hult. Jo, när min syster och jag kom innanför dörren kände båda en frän och äcklig lukt av kattskit och piss. Vi sprang runt i hela huset och letade, men hittade inga högar eller fläckar.. Sen gick Malin in till mitt rum, där hon även brast ut i ett högt jävla ASGARV och skrek att en katt hade skitit ner min säng!!!!! Och visst, så var det.. En hel jävla pöl med kattskit låg i min säng.. Inte fan tänkte jag ta reda på det, skrikandes sprang jag ut till mamma som fick ta reda på hemskheten som låg i sängen. Då upptäckte hon att någon jävel hade pissat i sängen också.. Jävlar vad arg jag var.. Ni ska bara veta hur många varv jag vred runt kattens huvud (i mina drömmar) och hur jag långsamt körde ner kattunge för kattunge i halsen på Bella, hon kan fan ta och göra dom ofödda!!
Nere på träningen upptäckte jag att mina shorts luktade kattungepiss, och yea, visst fan hade dom pissat ner mina shorts som jag snällt var tvungen att träna i, inget man gör frivilligt vill jag lova. ÄCKLIGT.

Nu sitter jag iallafall här, ren och fräsch, med nya lakarn, täcken och kuddar i sängen. Det måste vara det trevligaste som hänt mig idag! Eller.. Träningen var underbar och jobbig. Sen har jag träningsverk sedan alla mina mag-övningar jag klämde in mellan pluggandet igår!

 
HAHA, pinsam bild, men.. Sommaren 2007 och 2008 kan jag ju säga att jag var ganska vältränad.
Sommaren 2009 hoppas jag visar samma resultat, om inte snäppet bättre! Hur som helst så visar det sig iallafall.
 


21 VECKOR OCH 6 DAGAR KVAR TILL MALTA!

kvällens sista låt: Lady GaGa - Eh, Eh (there's nothing else i can say)
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0