kan du va va...


2009-01-13

Här med utser jag mig själv till "en väldigt dålig bloggare".
Ja, riktigt jävla usel, det är vad jag är på att skriva i min blogg! Fast... Frågan är om det är negativt eller positivt? Jag menar, jag kanske har så mycket viktigt och roligt för mig att jag helt enkelt inte har tid med att skriva? ELLER så är det så att jag bara glömmer bort och inte orkar ta mig tid... Vad tror jag? Jo, det är nog en blandning.. Jag prioriterar helt enkelt inte bloggen.
Rätt sjukt trist när ingen kommenterar eller läser, men... Kan nog vara för att jag inte sagt till någon att jag har en blogg (dumt?), haha. Informerar nog när jag kommit igång lite bättre!

Idag är det måndag och jag var ledig ifrån skolan, jätte skönt! Jag och mamma åkte iväg till Västerås, hoppade in på Mio och kollade lite... Längtar verkligen till slutet av sommare, då jag förhoppningsvis har hittat en lägenhet(!!!). Och nu, för någon timma sedan, skickade jag iväg en "extrajobbs"ansökan. Hoppas det blir tummen upp, jag behöver verkligen jobbet! Det är på Elon, hehe. Sen ska jag ta mig till Saga, konditori, och höra mig för också. Känner mig lite mer hemma där, med tanke på sortens arbete. Men det blir bra med vilket som.

Nu ligger jag i sängen och längtar efter värmen och ett par riktigt coola brillor!
Ett par av dessa kommer helt klart vara mina till våren och sommaren! (alla kanske?)

dags att sova.. `JOHO, om det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0