Lisa, Sveriges klantigaste


2009-01-14

HE-HE-HELVETE

Det skulle inte räcka med att jag här får någon dag sedan råkade tappa ett helt glas med vatten över min laptop? Nej, gudarna ville tydligen att jag skulle tappa den redan fuktskadade datorn i golvet också! Ja, nu är den trasig. Fast jag var inte så klantig att jag tekniskt sett tappade den... Jag snubblade på sladden, den åkte i golvet och "inputtet", där man stoppar in sladden som gör att datorn får ström, är helt krossad, invertes också. Stackars min lap... Hoppas det går på försäkringen också, och att jag kan lyckas få en sprillans.  Det finns dock ett DOCK med i att få en ny... All min musik, alla arbeten och grejer försvinner ju! Fan...

Det enda bra med den här dagen var nog morgonen, när jag precis hade vaknat.. Lyckades komma försent till skolan, en hel kvart till och med! Övriga skoldagen var lite lam, och när jag kom hem hände ju det där... Sedan dess har jag pluggat och försett mig med torra gula russin, rätt äckligt, men jag hittade inge annat spännande. Det som gjorde min kväll var filmen My Bloody Valentine som jag fick syn på, på youtube. En 3D skräckfilm, förstå att se den på bio... Hoppas för allt i världen att den kommer till sverige, i 3D format då.

Eftersom datorn är trasig, får jag vänja mig vid pappas kassa... Så mitt projekt får vänta ett tag..
Ka-TJiing och Godnatt.

 
















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0