oinbjudna gäster


2009-06-16

.... i mitt ansikte! Dom kalasar och sätter spår ifrån haka till panna. Jag har tagit bild på denna förödelse, men det tog inte lång tid innan jag insåg att jag inte vill dela med mig av min hemska upplevelse mer än genom att skriva om det. Dessutom skulle nog majoriteten bli iväg skrämda eller åtminstone tappa aptiten i tio år framöver. Tänk då jag som har fått leva med det i... ca två veckor!?! Jag lider...

Igår fick jag diagnos och penicilin av doktorn, shcysst! Så förhoppningsvis ska dom här mega-tabletterna göra susen till midsommar!

Tack vare dom här utslagen/såren har jag varit rätt low och inte velat visa mig för allmänheten mer än nödvändigt. Missade de tre sista dagarna i skolan (gjorde i och för sig inget), lite tråkigt och pinsamt att vara så bitter och nere på skolavslutningen och systers student, but hey that's life. Tog mig, trots alla odds, iväg till Köping på kvällen! Kvällen hade sina + (big time), men också sina - ..

Lördagen och söndagen var riktiga slö-dagar! Jag gjorde inte ett enda dugg, någon av dagarna! Sängen var min BFF. Och på tal om BFF's så tog jag mig friheten till att titta på hela season 1 av Paris Hilton's My New BFF. Haha, helt otrolig underhållning! Satt som fastklistrad framför datorn, och jag har en ny "idol".. Låter kanske som om jag är någon lågstadie kid, men.. Brittany Flickinger, goddamn! Sjukt snygg, cool och härlig brud. Andra bullar än Paris, he he.

Och hey, i söndags spelades match, kom jag på. Sista seriematchen! Vinst med 3-0 emot Kolbäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0