01.52 - 06.15


2009-03-13

När jag ska gå upp om sisådär fyra timmar.. Kommer jag störa mig som FAN på allt jävla glitter som kommer att finnas överallt.. Inte minst i sängen, och på kudden. Och lösögonskuggan som jag råkade välta ur på hyllan, fan.. Den enorma klädhögen på golvet.. Alla utspridda grejer i huset, ja jävlar vad jag har att göra imorgon när jag kommer hem..

När jag ändå är igång kan jag säga att mina fötter och armar värker.. Min hals är no good så jag låter som en kråka. Ovanpå det, svider mina ögon sönder! Tvättade nämligen ansiktet med stark snuskig tvål, aj aj.

KOMMENTAR skutt:  Helt okej! Nyktert och okej. Lite ensamt i början dock, hahahaha.

Nu MÅSTE jag sova.. Jag är så trött att jag måste spärra upp ögonen med tandpetare för att inte somna.
sååååå seee you booo, natti!


Kommentarer

haha du ska se mitt rum, speciellt mitt golv. glitter överallt :D och jo, först på skutt, u go girly :D

2009-03-14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0