i hear echoes in my wallet


2009-03-01

I Torsdags åkte familjen iväg till Örebro. Efter att ha spenderat TID på Zara, gick vi och käkade på någon Thai restaurang i underjorden, skumt ställe, men mysigt och billigt! Gott vet jag inte om det var, åt mest plain swedish sallad då jag varit magsjuk eller liknande i en vecka.

Efter det åkte vi till Marieberg och GOSH vad jag gillar det stället! Så många bra butiker på ett och samma ställe, ta exempelvis deras Gina Tricot eller Cubus... Hur stora och bra är inte dem till skillnad ifrån de som är på stan?

Tyvärr blev det inte vidare lång shoppingtur tack vare att jag inte mådde så jätte bra, enligt mamma och pappa... De ansåg att jag mådde dåligt bara för att jag inte ätit ordentligt på en vecka, men.. Det är väl jag som ska känna efter? Jag mådde bra!

Hur som... Jag fick med mig vårjacka och jeans, hipp hipp hurra!! Jag tycker alltid att det är onödigt att köpa sådana saker som är dyrare när man kan köpa många fler billigare saker, ex toppar, accessoarer för samma summa. Men det kändes bra, riktigt bra den här gången! Dock inte lika bra att mina pengar tog slut "bu fucking huu" :'(




Stickad kofta:
Vero Moda, 179kr
(Fick den för 150 någonting då det var den sista S storleken och en maska hade gått upp! Den snåla expeditens kommentar var, med bitchig röst, "Ja, det där får du MAX 10% för!! Absoluuut absolut inte mer, du kan ju laga den själv!"  F.U!!)

Väska: Vero Moda Pieces, 120kr (Halva priset!)

Jacka: Vila, 399kr (BILLIGT!!)

Sjal: Vero Moda Pieces, 59kr

Topp: Gina Tricot, 129kr

Jeans: Gina Tricot, 399kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0