Show your love


2010-12-21

Efter en lång helg så är jag tillbaka!
Håller på att försöka klura ut hur man lägger över bilder till datorn från min nya mobil... Har någon håruppsättning och någon sminkning fotad där från skolan.
För övrigt så sitter jag och letar efter en födelsedagspresent till min underbara mamma. Vill verkligen att hon ska veta hur mycket jag tycker om henne. Alla gånger är jag inte så duktig på att visa det, eller säga det.. Så jag tänkte mig något i den här stilen - så hon alltid kan påminnas om att jag älskar henne no matter what!


"Mom, another word for love. Mothers are angels on Earth."



"May God bless Mom, for sharing our laughter,
for sharing our tears, for sharing your love through the years"



"If i could give you diamonds for each tear you cried for me.
If i could give you sapphires for each truth you've helped me see.
If i could give you rubies for the heartache that you've known.
If i could give you pearls for the wisdom that you've shown."

 

Den texten jag gillade bäst är den här längst ner. Men armbandet i sig är inte hennes stil.. Det längst upp är däremot hennes stil. Vilket gör mig oerhört kluven.

Det finns massvis med olika armband för mamma, syster, farmor/mormor, lärare.. You name it!
Butiken heter kyssjohanna och dom har accessoarer, heminredning m.m. Ta en titt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0