usch? nej, MMM!


2010-02-07




God morgon alla goa och glada!
Vaknade halv tio, vilken underbar sovmorgon va? Och ännu mer underbar blev den när persiennen var uppdragen och jag fick se den klarblåa himmlen och SOL! Hur fint är inte det?
Dock kände jag mig inte alls sugen på dag smockad av träning men det ändrades så fort jag kom upp ur sängen och drog på mig min fula home-made morgonstavgåns outfit.. Haha. Grymt ful. Har på mig tights, långkallingar, underställströja, wct tröja och tjock fotbollströja. Ser ut som en uppstoppad pingvin!

Hur som helst, FRUKOST, fort som satan så jag får komma ut och motionera. Och ja, frukosten ja... Ser inte vidare god ut va? Men kan berätta att det var en riktig höjdare!

½ (Fiber)Havregrynsgröts port
½ Banan
½ dl ICAS Lättkvarg
Toppa med lite lättsockrad jordgubbssylt

TOPPEN BRA! Nu saknas bara den nya grymma träningsmusiken som jag inte har.. Suck. Letar som en galning men hittar inget. Om det är någon som har tips på ny bra musik med lite puls och tempo i, var så god, tipsa! :)

Ikväll är det fotbollsträning!! Vill hinna med gym innan, hoppas hoppas! Inte lätt när man bor ute på vischan och inte har körkort.

Kommentarer

sv: jaha jag tycker vaniljen är godast faktiskt :-) men det är ju så olika. dock har jag slutat käka sånt där pulver.. tröttnade på det och kom på att jag klarar mig utan, haha ;-) det är ju en kostnad det med!

2010-02-07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0