SOMMAR, kom hit!


2010-02-11

HALLÅ! Här om dagen hade jag sådant "sommar-sug" att jag var tvungen att springa in i garderoben och rota fram mina sommarfavoriter! Kan tänka mig att det är fler än jag som sparar alla somrarnas favoritklännignar och plockar fram dom år efter år.. Fler ska dom bli, lååångt många fler.

Och njaa.. Alla klänningar kanske inte ser så snygga ut hängandes på en galge.. Men lovar och svär att dom alla är riktigt snygga på mitt i sommaren när huden lyser gyllenbrun! Åhh kan inte skriva mer om sommaren, längtar redan ihjäl mig. Den här sommaren kommer bli grym. Magaluf är redan spikat, och jag fyller 18, tar körkort och grejer. Wo ho! Beach -10 är ju redan in process också, haha ;-)
 
  
   
    ...


Nå? Vilken klänning är snyggast? :-)

Kommentarer

den första och näst sista :D

2010-02-11




fedde

Den Blå/Turkos-randiga från vasa balen förra året borde inte den va med?:P

2010-02-11




sv: ja eller hur :D man blir sugen på alla!

2010-02-12




sofia

den beiga med rosa och brunt;)

2010-02-19





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0