onsdag kväll


2010-11-24

Igår och idag blev jag sjuk.. Längesen sist! Så det var väl dags nu i guess..
Har så otroligt tråkigt och brist på fantasi. Det är inge roligt att sminka när man inte kan visa en rättvis bild på resutltatet! Måste verkligen införskaffa mig en kamera.

Har ni några önskemål om sminkningar och "steg för steg" visningar.. Kommentera för fasen! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Ska nog försöka komponera ihop något trevligt nu under kvällen och visa senare. Ja, visa i bilder med min kassa webcam!
Tjing, så länge!

Kommentarer

kan du inte testa att göra en riktig "vinter" sminkning? alltså massa vitt, typ "isdrottning", som hon drottningen i narnia, fattar du? fast snyggare. haha vore kul :D krya hih

2010-11-24




okej du kan väl visa typ sotning av ögonen? :D eller har du redan gjort de? minns fan inte.. haha

2010-11-24




Anonym

super fin blogg! kan du visa hur man ska sminka sig för att ögonen ska se större ut?

2010-11-25




en snygg men lättgjord partysminkning ;)

2010-11-25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0