tisdag kväll


2010-11-02

Ingen sminkning idag, tyvärr!
Började dagen med ett långt bad, hårinpackning och lite annat trevligt, hehe.
Sen en långpromenad och efter det.. Städning, hela dagen lång. Dock med avbrott då småkusinerna kom och hälsade på och ville ifrågasätta allt jag gjorde och tyckte, haha :-)

Nu på kvällskvisten så har jag gett mamma en spabehandling som vi lärde oss på skolan. Den består av en hårinpackning och en 10-15 minuter lång hårmassage.
Efter det så beställte jag ÄNTLIGEN hem 120 eyeshadow palette, fast inte den "vanliga".. Kände mer för den med lite mer dova och varma färger. Webbutiken Kosmetikan har några olika paletter, spana in!
Återkommer med betyg när den kommit.


Den hinner förhoppningsvis komma innan helgen sa dom.
Perfekt till lördag då det är halloweentema på Hantis där jag ska jobba! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0