söndag kväll


2010-11-07

Hej och hå!

Nu är det söndag.. Och helgen har som vanligt gått alldeles för för för fort. Tror att de allra flesta kan hålla med mig där. Har tyvärr inte hunnit med någon tutorial/steg för steg.. Shame on me!

Igår innan jobbet hade jag ett FULLSMOCKAT schema, verkligen! Skulle hinna med att göra halloweenmakeup på 8 personer plus mig själv.
Det började med 4 killar på dagen, Max Måns, Sebastian och Anton. Det var GRYMT. Alla hade idéer om hur de ville se ut, and together we made it!
Temat var blodiga köttiga snuskiga sår och galna, läskiga intryck! Tack för att ni gav mig jobb, gör gärna om det :-)


Tyvärr tyvärr tyvärr var det här den enda bilden jag fick på killarna!
Hade så brottom iväg till nästa ställe så jag hann inte ta några närbilder.
Hoppas på att dom själva har några bilder som jag kan få sno och lägga upp senare.

 

Som tack fick jag självklart betalt, men även skjuts till Köping!
I Köping väntade Carolina, Emma, Jonas och Patrik på mig. Och vi satte igång direkt då klockan hade hunnit bli mer än jag själv räknat med. Där var det också sår, blod och blåmärken som stod på schemat. Sjukt roligt är det, verkligen!


En bild har jag än så länge.. Och den är på Carolina under tiden vi fixade makeup:en.
Kommer fler inom kort! :-)


En dålig bild på hur jag såg ut.. Kommer fler på mig med! :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0