Thing of the day


2011-02-21

The thing of the day...
Är det bara jag som bokstavligen talat älskar att ha byxor högt upp? Då talar jag om tighta byxor som jeans, tights och strumpbyxor. Nu syftar jag mest på er tjejer, eller er killar som använder dessa plagg. Jag menar.. Om man har dom under höften så känns det som att brallorna ska åka ner, faktum är att dom oftast gör det också! Hur jobbigt är det inte att springa och dra upp dom stup i kvarten?! Jäkligt jobbigt! Så upp med dom! Långt upp.. Helst över naveln! - Då trivs jag som bäst, haha. Dessutom så måste jag säga att jag tycker att man får mycket finare rumpa när man drar upp byxorna, jämfört med när man har dom längre ned. Smaksak dock!

 


DRA UPP BRALLORNA!
Här ser ni mig i mina älskade träningstights från H&M.
Dom blir dina för endast 299kr.
Finns i butik, inte i webshopen, tyvärr!


Kommentarer
Caroline ekblad



haha, jag är likadan, älskar o ha byxor o tights högt uppe.. man får sååå mycket snyggare rumpa i det oxå, men har känts som det bara är jag oxå som tycker så haha;P men nu vet jag en till1

2011-02-21




M

Kan du inte visa i en video hur du fyller i dina ögonbryn? :) Vet inte riktigt hur man gör med pennan

2011-02-24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0